21 lutego 2015

Bardzo ważna informacja!

Nawet nie wiem jak zacząć. Chyba najłatwiej najpierw wam powiedzieć, a potem się tłumaczyć. Musicie jednak wiedzieć, że jest to dla mnie bardzo trudne i nie chce tego robić, ale wiem, że jest to potrzebne.

Zawieszam bloga.

Przepraszam. Naprawdę nie chce tego robić. Pragnę dokończyć tą historię, ale jednocześnie chce zrobić to dobrze. Obiecuje, że wrócę. Najprawdopodobniej usunę tego bloga i założę nowego, ale nie jest to pewna informacja.
Zamierzam dopracować trochę fabułę i dodatki wszelkiego rodzaju. Musicie przyznać, że na przykład zakładka 'Bohaterowie' to porażka. Zdaje sobie z tego sprawę i dlatego nie mogę iść do przodu. Poprawie wcześniejsze wpisy, przygotuje następne. Dopracuję zakładki i przygotuję się na dokończenie historii w największym stylu. Nie bądźcie na mnie źli. Czuję gdzieś głęboko, że właśnie to jest mi potrzebne. Rozumiecie?
Mam nadzieję. Nie wiem ile dokładnie to potrwa. miesiąc, dwa, może trzy. Każdą wolną chwilę na to poświęcę. Wrócę i będę gotowa.

Oczywiście nie oznacza to, że nie będę na bieżąco u was. Z największą przyjemnością będę czytała wasze notki i obowiązkowo komentowała! Wasze komentarze bardzo mi pomagaj ą, dzięki nim widzę sens w dalszym pisaniu, to wy jesteście moją weną! Dziękuję.

Więc najlepszego! Życzę wam dużo weny i czasu do pisania :)
Pozdrawiam
*Lou*

5 komentarzy:

  1. Nie!!!!!!!!To takie niesprawiedliwe! Ja tak strasznie chciałam dowiedzieć się więcej!!!! Mam nadzieję, że przerwa będzie krótka. Jakoś tak teraz jest mi smutno. Jeżeli założysz nowego bloga, poinformujesz mnie, prawda? Życie jednak jest niesprawiedliwe...Mam nadzieję, że wena do Ciebie wróci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie będę płakać, ale tylko dlatego że padło tu słowo "obiecuję"!
      Sama dobrze wiem, że czasem jest potrzebna "przerwa techniczna" żeby sobie wszystko ułożyć, przemyśleć, zaktualizować, poprzerabiać, uporządkować itd. I jeśli czujesz że tak musi być, to nie ma co się kłócić, bo z doświadczenia wiem że jak coś nas gryzie to później traci się wenę :(
      Więc trzymam kciuki i mam nadzieje że nie każesz nam długo na siebie czekać!
      Tego bloga skasujesz? To jak ja Cie później znajdę? Ja nie chce Cię zgubić! Czy możesz sobie gdzieś wyryć adres mojego bloga i mnie gdzieś poinformować że już wróciłaś w nowej odsłonie z linkiem? :D Byłabym baardzo wdzięczna <3
      Także trzymam kciuki i w takim razie, życzę nagłego napadu weny twórczej! ;)

      PS. Jakbyś potrzebowała z czymś pomocy, to nią oczywiście służę! Jeszcze nie wiem w jakim zakresie, ale jak coś to będziemy nad tym razem siedzieć i szukać rozwiązania xD Bo co dwie głowy to nie jedna, nie? Także, jakby coś to śmiało pisz, albo u mnie gdzieś na blogu, albo na gg które znajdziesz w zakładce :)
      Buziaki! :*

      Wakerlings-life
      Katalogowy Świat

      PS2. Kocham moją przeglądarkę, która jest tak cudowna że jak piszę samodzielny komentarz to postanawia mi zablokować klawisz "opublikuj" i muszę się podpinać jako odpowiedź u innych komentujących. Przepraszam! I pozdrawiam mojego cud miód Firefoxa ^^

      Usuń
  2. Ale Ty tak na serio? Nie wierzę! Jak wyświetliło mi się, że pojawiła się u Ciebie nowa notka, to bardzo się ucieszyłam, ale gdy przeczytałam, że to bardzo ważna informacja... Nabrałam pewnych podejrzeń. Myślałam, że o czymś chcesz poinformować, a tu takie coś! To jakaś plaga, bo ostatnio coraz więcej osób zawiesza blogi! :(((( Ja rozumiem, że strasznie trudno jest pisać, gdy ma się brak weny, ale jest mi bardzo smutno :( Ja tak bardzo byłam ciekawa, co będzie dalej? Tak czekałam na nn, bo strasznie mnie zaciekawiło,jak to będzie w tej szkole... Nawet ten chłopak mnie zaintrygował! Ech... Szkoda... No, ale rozumiem. Mam ogromną nadzieję, że wena Ci powróci, czego życzę Ci z całego serducha! :D A jak założysz nowego bloga, to poinformuj mnie o nim! No to duużo weny! Pozdrawiam! Ściskam! :***
    PS. Tak przy okazji. Zapraszam do mnie na nn (:

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wierzę! ;( Rozumiem, że tego potrzebujesz i wiedz że z pewnością odwiedzę twojego bloga, jeśli takowego postanowisz założyć. Trzymaj się ciepło, pracuj intensywnie ;)
    Mnóstwa weny, kreatywności i uśmiechu! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! :) Przepraszam, że jestem dopiero teraz, ale nie wiem czemu zawsze jak tu wychodziłam to wyskakiwaly mi jakieś błędy, lecz mniejsza z tym.
    Smuci mnie wiadomość o zawieszeniu, ale wierzę, że szybko wrócisz z jeszcze lepszą historią. Będę czekać na Ciebie, a jak zmiensz adres szybciutko mnie o tym powiadom.
    Do zobaczenia
    Leonessa de Argentum

    OdpowiedzUsuń