23 lutego 2015

Liebster Award #2


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."




Zostałam nominowana przez Leonesse De Arentum, dziękuję ci! ;****

Pytania od Leonessy De Arentum:
1. Twoja ulubiona muzyka? Zespoły, wykonawcy?
Właściwie słucham, różnej muzyki, zależy od tego na co mam ochotę xD

2. Lubisz arbuzy i cytrusy?
Uwielbiam! Mogłabym jej jeść dniami!

3. Co myślisz o książkach Tolkiena?
Czytałam tylko Hobbita, ale jest całkiem spoko.

4. Twoja ulubiona postać mitologiczna: jaka i dlaczego? Znasz jakieś historie z nią związane?
Demeter z mitologii greckiej. Lubię ją najbardziej, dlatego, że historia jej i jej córki spodobała mi się najbardziej.

5. Kim chcesz zostać w przyszłości? Wiążesz przyszłość z pisarstwem?
Właściwie chciałabym być psychoterapeutką.

6. Jak wygląda twój wymarzony zwierzak domowy?
Mam swojego wymarzonego zwierzaka. To mój kotek :)

7. Idealny dzień?
Spędzony z rodziną lub przyjaciółmi...

8. E-booki czy tradycyjne książki, biorąc pod uwagę koszty zakupu?
Częściej czytam papierowe książki, ale wypożyczam je z biblioteki, więc nie muszę płacić...

9. Ulubiony kolor? Co on ci przypomina?
Turkusowy, sukienkę, na punkcie, której miałam fioła!

10. Spódniczki czy spodnie?
Zależy. Od spódniczek wolę krótkie spodenki, natomiast, wolę założyć spódniczkę od dżinsów.

11. Za jaką osobę się uważasz?
Uważam się za osobę miłą, sympatyczną, ładną super mądrą, a przede wszystkim choler*nie skromną xD


Moje nominacje:
Moje pytania:

1. Ile średnio czasu spędzasz na czytaniu?
2. Lubisz rośliny?
3. Masz jakieś zwierzątko?
4. Grasz na czymś? Na czym?
5. Lubisz mojego bloga? SZCZEŻE!
6. Malujesz się do szkoły?
7. Lubisz 'Agentów NCIS'?
8. Oglądasz Barbie?
9. Lubisz Ciasteczkowego Potwora?
10. Oglądałaś Asterixa i Obelixa? Która część najbardziej ci się podoba? Dlaczego?
11. Ulubiona postać z bajki?

Pozdrawiam
*Lou*

5 komentarzy:

  1. Kochana! Gratuluję nominacji! Serdecznie też i za nią dziękuję! Jest mi niezmiernie miło tego powodu, a skaczę z radości! Dziękuję! ♡ Już na nią odpowiedziałam! Pozdrawiam! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację i również Tobie gratuluję! ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. hej! Jestem tutaj tak jak pisałaś i zostaję! uwielbiam takie blogi-mroczne; przywodzące na myśl tylko jedno-wampiry,wilkołaki i różne nadprzyrodzone rzeczy. Do zobaczenia przy następnym poście!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję za nominację, ale nie bawię się w Liebster Award - głównie dlatego, że żadnych blogów z opowiadaniami nie czytam i nie bardzo mam jak nominować, a na same pytania odpowiadać to trochę głupio ;) Ale bardzo się cieszę, ża tak podoba Ci się mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację :***

    OdpowiedzUsuń