3 lutego 2015

Liebster Award








"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."




Po pierwsze, chciałam z całego serca podziękować madziulii0909, autorki świetnego bloga nowy-swiat-andrei.blogspot.com, która mnie nominowała. Więc dziękuję ci kochana!!!

 
 
Robiłam całą religię! ;*****

Pytania od madziulii0909:
 1. Jaki jest Twój ulubiony superbohater i dlaczego?
Moim ulubionym superbohateram jest spidermen, dlatego, że jest chyba najzabawniejszy za wszystkich superbohaterów.

  2. Jesteś sama gdzieś w głębi piwnicy i nagle gaśnie Ci światło. Jak reagujesz?
Szukam telefonu, bo mam w nim latarkę ;D

  3. Co to przyjaźń?
Wyjątkowa więź, niepodważalna, która łączy dwie lub więcej osób.

 4. Czy boisz się myszy? Jak reagujesz na jej widok?
Nie, boje się myszy, ale wolę trzymać się od nich z daleka :).

  5. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Raczej nie...

  6. Jakiej muzyki słuchasz?
Raczej pop'u.

  7. Jak chciałbyś spędzić ostatni dzień w życiu?
Ostatni dzień chciałabym spędzić z rodziną i przyjaciółmi.

  8. W skali od 1 do 10 jak bardzo podoba Ci się mój blog (BARDZO PROSZĘ SZCZERZE, NIE OBRAŻĘ SIĘ ZA PRAWDĘ) i dlaczego? Co w nim lubisz, a czego nie?
Na 9,5. Nie umiem tego wytłumaczyć, ale mam wrażenie, że czegoś mi brakuje tylko, że nie wiem czego xD

  9. Czy lubisz sprzątać swój pokój?
Nie, a muszę robić to co dwa tygodnie :/

 10. Jesteś sama w lesie i natykasz się na niedźwiedzia. Co robisz?
Nie mam bladego pojęcia! Ale zaczęłabym od tego, aby nie zobaczył we mnie zagrożenia...

 11. Wampir czy wilkołak?
Właściwie sama nie wiem... To zależy jak przystojny stary wampir :)


Ok, a teraz moje nominacje:
  • Madziula ( nocny-artysta.blogspot.com )
  • Freja ( projekt-noe.blogspot.com )
  • Emotikonka ( magiafuego.blogspot.com )
  • Ulotna ( senne-przeznaczenie.blogspot.com )
  • Lucky ( saeculo-verbis.blogspot.com )
  • Leonessa de Argentum ( patria-by-leonessa-de-argentum.blogspot.com )
  • Kitty K. ( niemizliwezycie.blogspot.com )
  • Avery ( wakerlings-life.blogspot.com )
  • karolina tomiczak ( bliskasmierci.blogspot.com )
  •   ( jace-another-story.blogspot.com )
  • Aithnne Jeretta ( ostatnia-pasja.blogspot.com )
To tyle :)

Pytania:

1. Jaka jest twoja ulubiona książka?
2. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
3. Psy czy koty? Dlaczego?
4. Wolisz mieś chłopaka, czy przyjaciela? Dlaczego?
5. Lubisz robić sobie zdjęcia?
6. Kto, co jest dla ciebie najważniejsze? Dlaczego?
7. Ulubiony program telewizyjny?
8. Kim chciałabyś być w przyszłości?
9. Czego boisz się najbardziej?
10. Czy chiałabyś, aby twoje opowiadanie przerobiona na film?
11. Gdybyś mogła wybrać sobie jedno życzenie, które się spełni, co byś wybrała?

Jeszcze raz dziękuję madziulii0909!

4 komentarze:

  1. Nie dziękuj za nominację, bo naprawdę zasłużyłaś! :D Powiem, że to serduszko, które namalowałaś, jest śliczne! ^.^ Hehe. Ja się boję myszy nie umiem powiedzieć, dlaczego -.- Ja też wolałabym spędzić ostatni dzień w życiu z rodziną i przyjaciółmi :D Heh. Jakby mi zgasło światło w piwnicy, to padłabym na zawał. Przyznam się, że mam strasznie wybujałą wyobraźnię i to dlatego xD Ja też raczej słucham popu, ale to jest to, co wpadnie mi w ucho. Zdarzy się, że spodoba mi się piosenka innego gatunku (: Dziękuję ślicznie za tak wysoką ocenę mojego bloga. Nawet nie wiesz, jak się cieszę :D Wydaje mi się, że może Ci brakować wątku miłosnego... Zdradzę, że będzie, ale to trochę później ^.^ Pozdrawiam ;***
    madziula0909

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację :*
    Niestety nie biorę udziału w tego typu zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację! <3
    Odpowiedzi są tutaj:
    http://ostatnia-pasja.blogspot.com/p/lba.html

    OdpowiedzUsuń