31 marca 2015

Liebster Award #3

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
   To już trzecia nominacja! Serdecznie dziękuję Leonessie de Argentum! Nie umiem opisać w słowach jak bardzo się z tego cieszę! Jestem z siebie dumna xD! Ale mój sukces osięgnęlam dzięki wam, więc to wam należą się wszelkie gratulacje! Dziękuję!

   Pytania od Leonessy:
1. Twoja ulubiona muzyka? Zespoły, wykonawcy?
Nie mam ulubionego wykonawcy, zespołu. Mam zbitkę piosenek, których słucham na okrągło.

2. Lubisz arbuzy i cytrusy?
KOCHAM <333

3. Co myślisz o książkach Tolkiena?
Czytałam tylko "Hobbit, czyli tam i z powrotem" jako lekturę, ale uważam, że może być.

4. Twoja ulubiona postać mitologiczna: jaka i dlaczego? Znasz jakieś historie z nią związane?
Demeter - najbardziej podobała mi się historia związana z jej córką.

5. Kim chcesz zostać w przyszłości? Wiążesz przyszłość z pisarstwem?
Raczej nie. Chciałabym zostać psychoterapeutką lub architektem.

6. Jak wygląda twój wymarzony zwierzak domowy?
Nie mam wymarzonego zwierzaka. Ale gdybym już miała takiego mieć to oswoiłabym lwa albo geparda.

7. Idealny dzień?
Spędzony z rodziną lub przyjaciółmi.

8. Ebooki czy tradycyjne książki, biorąc pod uwagę koszty zakupu?
Książki wypożyczam z biblioteki, i raczej czytam wersje papierowe - nie mogę przekonać się co do ebooków.

9. Ulubiony kolor? Co on ci przypomina?
Nie mam.

10. Spódniczki czy spodnie?
Zależy od pogody xD

11. Za jaką osobę się uważasz?
Przyjebaną...

Moje nominacje:
Tym razem dziesięć osób :)

Pytania:
  1. Ulubiona potrawa?
  2. Interesujesz się architekturą?
  3. Czytasz książki? W jakich ilościach?
  4. Wymień pięć książek, które uważasz za najlepsze.
  5. Skąd czerpiesz inspiracje?
  6. Czym dla ciebie jest blog?
  7. Czy na serio czytasz wszystkie opowiadania, które komentujesz?
  8. Ulubiony kraj azjatycki (Nie ma odpowiedzi: nie mam, itp.)
  9. Chciałabyś mieś chłopaka, czy przyjaciela, który jest z tobą zawsze?
  10. Koty czy psy?
  11. Włosy długie czy krótkie?
To tyle... Podzrawiam
*Lou*

P.S.
Rozdział pojawi się jutro!
*Lou*

1 komentarz:

  1. Kochana! Z całego serducha gratuluję Ci nominacji i serdecznie za nią dziękuję! To dla mnie ogromna radość! :*** Już na nią odpowiedziałam :D
    A szablon piękny! Bardzo mi się podoba i już myślałam, że dasz inny xD
    I czekam z niecierpliwością na nowy rozdział!
    Potopu weny twórczej życzę! Pozdrawiam cieplutko i ślę całusy! :***
    madziula0909

    OdpowiedzUsuń